Senaste Inlägg

filmer

jag måste erkänna att ja e en liten filmnörd som ser filmer väldigt ofta och därför tänkte ja börja skriva lite om filmerna ja ser :)
såå.. det fick helt enkelt börja med dom två senaste ja sett.
bröllopsfotografen :)
såg den på bio i torsdags och även om jag inte riktigt gillar att se sådana filmer på bio utan vill hellre ha filmer med mer fart i så tycker ja faktiskt att filmen var bra :)
men jag blev däremot rätt förvånad över handlingen för ja trodde att  det skulle handla mer om att han höll på att fotografera bröllop men icke som nicke ^^  den var mer som alla andra svenska filmer.. värsta full av lärdommar ;DD
aja.. ja tycker iaf att den är lätt sevärd :)
monsters aliens :)
jag måste ju erkänna en sak... jag älskar denna typen av filmer ^^ och denna var faktiskt rätt bra, skulle lätt kunna se den igen.. jag skrattade som en gris hela filmen xD haha
så nu har ni alltså två filmer ni måste se :) dags att dra till videobutiken och hyra film och hoppa ner i soffan men en påse chips.

godkväll :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback