Senaste Inlägg

cirkel

ja, nu var man hemma från jobbet igen.
när man får höra att man ska praoa i två veckor blir man skit glad
"ååååh, slippa skolan"
men det är mycket jobbigare än man tror, jag e verkligen helt slut. Varje dag går i snigelfart och allt man väntar på är att klockan ska slå 3 så man får gå hem. Jag gör bagetter, bakar pajer, bakelser och annat som man behöver göra i ett café. Det är visserligen kul, speciellt nu när man börjar komma in i det men de e så enformigt. Samma sak varje dag, när man går i skolan e de ju samma lektioner hela tiden men de e i alla fall något nytt, det är verkligen urtrist att göra samma sak om och om igen!
nej jag måste erkänna att ja längtar otroligt tills praoen e över, speciellt eftersom det är lov efter. Men det är bara att stå ut, jag har märkt att det hjälper att gå ut och springa när man kommit hem, det gör att man blir lite piggare.
Men nu ska jag nog sova så ja orkar upp imon,
men ni får ha det underbart allihopa.

kram lina

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback