Senaste Inlägg

skrea strand

mardrömsnatt ._.
klockan fem på natten vaknar jag av att en fluga attackerar mig :o han krockar mig rakt i ansiktet om och om igen.. HEELA NATTEN, jag fick damp utbrott -.-
sen klockan 9 kom mamma in och ba: vi sticker iväg med husvagnen till skrea packa så åker vi. men ja skulle på modell för en dag på kvällen så ja typ ba.. hmmm?  så blev de värsta panik och ja skulle behöva åka tåg klockan 12 på natten vilket jag inte ville.. så ja fick ringa å ändra tid på fotograferingen, blir på tisdag istället :)  haha alla antecknar.
Men ni är jag alltså i skrea. Typ sveriges finaste sansstrand. Klarblå himmel och as varmt, kommer bli ännu varmare på torsdag och fredag så vi stannar ett tag till :) myspys.
Jag är överlycklig eftersom jag hittade internet på campingen så ni kommer inte undan mig så lätt (a)
haha okej.. väldigt intressant inlägg men kände bara för å skriva lite
saknar er alla där hemma, ses på lördag om ja inte ska till ullared.
puss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback